وسایل پوکر

ماهوت و قالی پوکر

ماهوت و قالی پوکر

ماهوت و قالی پوکر

ماهوت و قالی پوکر، برای خرید انواع وسایل و لوازم پوکر وارد فروشگاه ما شوید. در فروشگاه ما انواع چیپ و ژتون پوکر، انواع پاسور پوکر سایز، برزن و جا کارتی پاسور، قالی و ماهوت پوکر در رسته های حرفه ای و مبتدی موجود است که فروش فوری و تحویل روز دارند تنها کافیست از طریق یکی از راه های ارتباطی مذکور با ما در ارتباط باشید. 

ماهوت پوکر

ماهوت پوکر تشک، پارچه یا رومیزی است که اغلب به جای میز پوکر سنگین و بزرگ استفاده می شود. این نوع کالا بسته به نوع پکیج ها یا داخل مجموعه پوکر شما موجود است و یا میبایست به صورت جداگانه خریداری کنید.

ماهوت و قالی پوکر

نام های دیگر ماهوت پوکر

ماهوت -مت – قالی- پارچه

متریال و جنس مت های پوکر

متریال و جنس این مت ها معمولا از جنس پارچه های مخصوص و پلاستیک و گاهی هم نانو هستند. همچنین مرغوب ترین آن ها ضد آب نیز هستند این امر باعث می شود تا هم قابل شستشو باشند و هم اگر هراز گاهی نوشیدنی روی آن ریخت خیلی مهم نباشد. لایه رویی این تشک و مت ها باعث می شود تا رطوبت نوشیدنی و یا حتی خورده های خوراکی به داخل آن نفوذ نکند و به راحتی قابل پاک شدن می باشند.

ماهوت و قالی پوکر

مزایای استفاده از ماهوت در پوکر

1-برای هر بازیکن پوکر مهم است که از استانداردها پیروی کند و بازی را به صورت حرفه ای و با وجود ابزار های ضروری انجام دهید، اما با توجه به هزینه بالا، کیفیت ساخت و فضا در مکان گاهی دسترسی به میزهای پوکر سخت می شود بنابراین یک ماهوت لوکس و با کیفیت پوکر می تواند جایگزینی ایده آل باشد.

2-ماهوت های پوکر به راحتی بعد از استفاده جمع می شوند و یا به راحتی روی میز پهن می شوند بدون اینکه حتی ذره ای در حین بازی کیس شوند.

3- بعضی از آنها دارای کاور حمل هستند این ویژگی باعث می شود شما حتی در سفر و خانه دوستان هم همراه خود برده و از این محصول به راحتی استفاده کنید.

4- از دیگر مزایا که یکی از اصلی ترین آنهاست این است که استفاده این محصول در بازی باعث سر خوردن و لغزیدن راحت کارتهاست.

5- می دانیم که یکی دیگر از مزایای استفاده از مت های پوکر این است که به دلیل سطح صیقلی و نرمشان از خراب شدن، خط خوردگی، تاخوردگی و آسیب کارت های بازی جلوگیری می کند.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع ماهوت پوکر اینجا را کلیک نمایید

رنگبندی استاندارد قالی پوکر

قطعا همانطور که در کازینوها مشاهده کردید رنگ های مختلفی برای این نوع کالا وجود دارد. این رنگ ها شامل: مشکی، سبز، طوسی، قرمز، آبی و گاهی هم بنفش هستند. علاوه بر سلیقه ای بودن این رنگ ها و گاهی ست کردن با لوازم نکته مهم این است که چشم شما با چه رنگی راحت تر است. در زمان بازی های طولانی مدت ممکن است با رنگ هایی که شما را آزار می دهند چشم احساس خستگی کند و این کاملا به شما بستگی دارد. برخی به دلیل جذابیت و پر هیجان کردن از رنگ قرمز استفاده می کنند در حالیکه برخی دیگر از رنگ لایتی مثل سبز استقبال می کنند.

 

ابعاد و اندازه 

ابعاد و اندازه این کالا معمولا دارای 80 سانتی متر طول و 40 سانتی متر عرض است. و یا دارای ابعاد 180 در 90 می باشند که با این انمدازه برای تعداد 8 تا 10 نفره مناسب می باشند. اما به صورت کلی دارای ابعاد و اندازه های متفاوت هستند. 

اشکال و طراحی چاپ شده روی قالی ها

همانطور که در عکس اول مشاهده می کنید ممکن است مت ها دارای اشکال و رج بندی باشند یا مشابه عکس بالا بدون شکل باشند. علاوه بر اینکه این امر هم بیشتر فانتزی و تبلیغاتی است بعضی ترجیح می دهند این اشکال وجود نداشته باشد تا عرشه و حیطه شان تعیین شده نباشد اینطور دیگر مجبور نیستند با تعیین عدد نفر دهم حتما ده نفره بازی کنند پس امکان بازیکن کمتر و بیشتر ممکن است. 

نحوه خرید

برای خرید این محصولات لوکس از طریق خطوط زیر با متخصصین ما در ارتباط باشید. علاوه بر سفارش و خرید کالا می توانید از مشاوره درباره محصولات و شرایط خرید بهره مند شوید.

برای مشاهده انواع وسایل پوکر اینجا را کلیک نمایید


بازدید از انواع پاسورهای پوکر سایز


پاسخگوی 24 ساعته شما هستیم 
برای اطلاعات بیشتر با متخصصین ما در ارتباط باشید
فقط روی شماره زیر کلیک نمایید
00905378525020

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *