فروشگاه معتبر پاسور, وسایل پوکر

قیمت پاسور بایسیکل

قیمت پاسور بایسیکل

قیمت پاسور بایسیکل

قیمت پاسور بایسیکل، برای خرید و مشاهده انواع طرح های پاسورهای بایسیکل در کنار ما باشید تا برترین طرح ها را در بالاترین کیفیت و به شرط  اصل بودن در اختیارتان قرار دهیم. حتما می دونید که برای خرید نباید به هر فروشگاهی اعتماد کنید چون خرید لوازم اصل، اصول خود را دارد. 

پاسور بایسیکل (Bicycle)

پاسور بایسیکل یکی از قدیمی ترین پاسورهاست که توسط کمپانی USPCC در سال 1885 تولید شد. این کمپانی مربوط به ایالات متحده امریکا، به بزرگترین تولید کننده کارت های بازی دنیا تبدیل شده. همچنین کمپانی مربوطه تولید کننده انواع دیگر پاسورهای مطرح شامل:  Bee, Tally-Ho, Congress, Aviator, Aristocrat, Mohawk, Maverick, KEM, Hoyle and ،Fournier. نیز می باشد. 

راز پاسورهای بایسیکل چیست؟

مهم ترین نکته و موضوعی که آن را به اسرار این برند تبدیل کرده این است که نباید خیلی ساده از طرح های این پاسور گذشت چرا که هر کدام از این طراحی ها بیانگر قدمت، شکوه،نبرد، شگفتی و هیجان هستند. و به طور قطع می توان گفت هدف تولید طرح های مختلف این پاسور بیانگر و سمبلیک رویدادهای خاصی می باشد. این کارخانه جذاب با فعالیت بیش از 100 ها سال، در نحوه تولید خود بسیار محتاط عمل می کند مانند رازی که کوکاکولا در فرمول تولید خود سالهاست افشا نکرده.

قیمت پاسور بایسیکل

جالب است بدانید …

بازدیدکنندگان از این کارخانه قبل از ورود میبایست توافق نامه ای جهت عدم افشای آنچه میبینند را امضا می کنند.

انواع پاسور های بایسیکل

1- پوکر سایز با نام Jumbo Index در ابعاد 8.9 × 6.4 سانتی متر

⇐برای مشاهده قیمت و انواع بایسیکل های پوکر سایز وارد لینک شوید⇒

2- استاندارد یا bridge size با ابعاد 8.9 در 5.7 سانتی متر

علاقه مندان پاسورهای بایسیکل

این پاسورها که با کیفیت بالا ساخته و ارائه می شود بیشتر مورد علاقه شعبده بازان، کارتیست‌ها و بازیکنان پوکر در همه جا هستند. همچنین مورد توجه افرادی است که به دنبال طرح های بسیار و از جمله کلکسیونرها می باشد. علاوه بر این برای همه بازی های ورق از جمله پوکر ، کاناستا، رامی، پینوکل ، بلک جک، شلم ، باکارات ، حکم و … مناسب است.

نحوه ساخت پاسورهای بایسیکل

ساخت این برند از دو رول کاغذ حجیم از طریق یک لمیناتور مخصوص اجرا می‌شوند که آنها را با چسب مات و خاصی به هم می‌چسباند که اطمینان می‌دهد نور نمی‌تواند از میان کارت‌ها بتابد. این کمپانی از تکنیک برجسته سازی خاصی استفاده می کند که حفره های ریزی را روی صورت هر کارت ایجاد می کند. این برجستگی‌های کوچک حفره‌هایی از هوا ایجاد می‌کنند و به کارت‌ها اجازه می‌دهند به آرامی روی یکدیگر سر بخورند. در گذشته، این فرآیند با غلتک‌های پارچه‌ای که با کتانی پوشانده شده بودند انجام می‌شد، از این رو اصطلاح “Linen Finish” که گهگاه استفاده می‌شود. اما امروزه USPCC از غلتک ماشینی بادوام تر و کارآمدتر برای تولید خود استفاده می کند.

مراحل چاپ

هنگامی که انبار کاغذ کامل شد، در نهایت یک رول بلند (گاهی به طول 25000 فوت) خواهید داشت که برای چاپ آماده است. فرآیند چاپ با یک صفحه اچ شده با لیزر شروع می شود. برای کارت های بازی دوچرخه، هر بار از همان الگوی دیجیتال استفاده می شود. با این حال، برای دسته های کارت های سفارشی، یک صفحه جدید بر اساس طراحی منحصر به فرد ساخته شده است. این صفحات چاپ در ماشین چاپ روی سیلندرهای چرخشی نصب می شوند که با جوهر خشک کن سریع پوشیده می شوند و سپس با عبور سریع از دستگاه روی کاغذ منتقل می شود.

قیمت پاسور بایسیکل

در پایان

این کارت ها را مهر و موم می کند تا در برابر رطوبت محافظت شود.

جالب است بدانید….

دستگاه پرس مورد استفاده در کمپانی USPCC در هر ثانیه تقریبا 10 عرشه کارت را (پشت و رو) تولید و چاپ می کند.

⇐برای مشاهده قیمت و انواع بایسیکل های پوکر سایز وارد لینک شوید⇒

تعهد به کیفیت

یکی از بزرگترین دلایلی که کارت های بازی دوچرخه چنین عملکرد ثابتی را ارائه می دهند، تعهد به تضمین کیفیت از سوی USPCC است. تکنسین‌های آموزش دیده به‌دقت تمام جنبه‌های فرآیند تولید را از بررسی صفحات اولیه گرفته تا بررسی خطاهای چاپ و اطمینان از مونتاژ مناسب هر دسته از کارت‌ها نظارت می‌کنند. به همین دلیل است که کارت های آنها بسیار با دوام است و بسیاری از شعبده بازان آنها را برای شعبده بازی به هر پاسور دیگری ترجیح می دهند.

داغ ترین ، جذاب ترین ،هیجانی ترین بازی های رومیزی با مجموعه فروشینا 
آدرس اینستاگرام
کانال تلگرام
⇑برای ورود به کانال تلگرام و آدرس اینستاگرام فقط بزن روش⇑

ارتباط با متخصصین ما از طریق پیامک واتساپ 

00905374525641 

00905378525020 

⇑ واتساپ بزن روش⇑

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *